Verzend en retour beleid

Levertijd
We streven ernaar je bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden. In de meeste gevallen verzenden we dezelfde of de volgende werkdag!

Product niet op voorraad?

Bestel je artikelen/huidverzorging producten die niet op voorraad zijn? Omdat ik een kleine webshop heb kan ik helaas niet alle artikelen en producten op voorraad hebben. Geen probleem. Deze kan ik snel voor jouw bij de leverancier bestellen! Mits op voorraad! OP=OP.

In de meeste gevallen is het uitverkochte artikel of product snel bij jouw of je bofkont geleverd. Je kunt dan denken aan ongeveer +/- 4 werkdagen. Je krijgt hiervan een Mail van mij. Zo weet je precies wanneer je cadeautje, of product geleverd wordt. 

Dit geld niet voor de OP=OP producten!


Verzendkosten Nederland


We verzenden alle bestellingen via PostNL.Hiervoor gelden de standaard tarieven van PostNL:


Brievenbuspakje: 4,10
Pakketpost : €6,75

De verzendkosten worden automatisch aangepast in je winkelmandje.


Verzendkosten België


Voor het verzenden van bestellingen naar België rekenen we het standaard tarief voor:

Brievenbuspakketje: van 0 - 1 kilo = 7,75

Pakketpost: Van 1 - 2 kilo = €9,30 

Pakketpost:  Van 3 - 8 kilo = 14,00

Gratis verzendkosten bij een bestelling vanaf 75,00.


Verzendkosten Duitsland


Voor het verzenden van bestellingen naar Duitsland rekenen we het standaard tarief voor:

Brievenbus pakketje tot 1 kg =€7,75

Pakketpost doos van 1 - 3 kilo =  €13,00

Pakketpost doo van 3 - 8 kilo = 15,00

Gratis verzenden bij een bestelling vanaf: 75,00


Gratis verzenden vanaf

Bestellingen in Nederland vanaf €50,- worden gratis verzonden.
Bestellingen in Belgie/Duitsland vanaf €75,- worden gratis verzonden.


KLACHTENPROCEDURE

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar salonmeta@ziggo.nl.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2020 - 2022 Winkeltje van Meta hebbies en beauty | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel